ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

چرا قیمت نات کوین افزایش یافت؟

چرا قیمت نات کوین افزایش یافت؟خالقین روسی نات کوین ۳ ملیون دلار از توکن‌های کلیم‌نشده‌ را سوزانده‌اند و ۴.۲ میلیون دلار از آن‌ها را برای پاداش دادن‌ به بعضی از کاربران در نظر گرفته‌اند.

نات کوین و چالش سقوط قیمت

قیمت ناتکوین برای ما ایرانی ها به دلیل تعداد زیاد هولدر از اهمیت بالای برخوردار است. قیمت این توکن اولین ماه از عرضه اش با پامپ و سپس سقوط قیمت همراه بوده است. توسعه‌دهندگان نات کوین در جدیدترین اطلاعیه تلگرامی خود تاکید کردند که حدود یک ماه از زمان لیست شدن NOT در صرافی‌ها گذشته‌ است. آن‌ها تاکید کردند که این یک ماه پر از فراز و نشیب بود امانات‌ کوین توانست در راه‌اندازی بازی‌های تلگرامی زیادی موثر باشد. علاوه بر این آن‌ها باور دارند که نات کوین به رشد اکوسیستم تون به شدت کمک کرده و به یکی از بازیگران اصلی دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شده‌ است.

در هر صورت توسعه‌دهندگان نات خاطرنشان کردند که توکن‌های کلیم‌نشده (دریافت‌نشده) به سه بخش اختصاص داده شدند. این ۳ بخش توسعه بازی، توکن‌سوزی و پاداش به بازیکنانی است که در سطح طلایی و پلاتینیوم هستند.

شایان ذکر است که ارزش توکن‌های سوزانده‌شده به ۳ میلیون دلار (۲۱۰ میلیون واحد NOT) می‌رسد. ۴.۲ میلیون دلار نات کوین هم به عنوان پاداش کاربران سطوح طلایی و پلاتینیوم در نظر گرفته‌ شده‌ است. علاوه بر این ۹۴.۱۸ درصد از عرضه نات‌ کوین در دست ۱۱.۵ میلیون نفر است. ۵.۸۲ درصد باقی‌مانده هم در خزانه نات‌ کوین قرار داد‌ه‌ شده‌ تا بعداً از آن در توسعه این پلتفرم استفاده شود.

گفتنی است که قیمت نات کوین در روز گذشته حدود ۵ درصد رشد کرده و به محدوده ۰.۰۱۴ دلار رسیده‌ است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.