ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

نیسان Z مدل 2023 رسماً رونمایی شد + قیمت و تصاویر

نیسان Z مدل 2023 رسماً رونمایی شد + قیمت و تصاویرپس از گذشت یک سال از نمایش اولیه نیسان Z، این شرکت ژاپنی در مراسمی در شهر نیویورک نسل جدید مدل Z را رونمایی کرد. هفتمین نسل از این ماشین اسپرت ژاپنی از بهار آینده به بازار عرضه می‌شود و قرار است با هدف رقالت با تویوتا سوپرا و فورد موستانگ روانه بازار شود.

نیسان نسل اول مدل Z را در دهه هفتاد میلادی و در اوج محبوبیت ماشین‌های اسپرت ارزان‌قیمت به بازار عرضه کرد. این ماشین قرار بود با مدل اسپرتی مشابه در تویوتا رقابت کرده و همزمان اعتبار خودروساز ژاپنی را بیشتر کند.
2023 Nissan Z
نیسان Z مدل 2023 23#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
2023 Nissan Z
نیسان Z مدل 2023 22#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
2023 Nissan Z
نیسان Z مدل 2023 11#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
مدل جدید فرم نسل قبلی را به طور کلی حفظ کرده است. بخش جلوی آن با الهام از اولین نسل ماشین طراحی شده و برای طراحی عقب ماشین از مدل Z در دهه نود میلادی الهام گرفته شده است.

نیسان برای صرفه‌جویی در هزینه تولید، شاسی جدیدی برای ماشین طراحی نکرده، اما شاسی نسل قبل را از نو مهندسی کرده و کیفیت آن را بهتر کرده است. طراحی اتاق ماشین هم از نسل قبل گرفته شده و با فن‌آوری تازه به‌روز شده است.

نیسان Z یک موتور شش سیلندر ۳ لیتری V6 توئین دارد که توانایی تولید ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۷۵ نیوتن متر گشتاور را نیز دارد. این موتور در حالت استاندارد به گیربکس شش سرعته دستی متصل می‌شود، اما در صورت سفارش مشتری، گیربکس ۹ سرعته خودکار جای آن را می‌گیرد.

قیمت ماشین به طور رسمی اعلام نشده ولی پیش‌بینی می‌شود حدود ۴۰ هزار دلار /2,417,600,000 تومان (قیمت تبدیل شده) باشد. فروش ماشین‌های اسپرت دو نفره رونق دهه‌های گذشته را ندارد و احتمال داده می‌شود این آخرین مدل از Z باشد که با موتور بنزینی ساخته می‌شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.